Valitse sivu

Yhteistyössä Oulunkylän kuntoutuskeskuksen (Käskynhaltijantie 5, 00640 Helsinki) kanssa järjestetään seuraavaa vertaistukitoimintaa.

Oulunkylän kuntoutuskeskuksen vertaistuki-illat alkuvuonna 2024: Tervetuloa liikkumaan, saunomaan, uimaan, porealtaaseen, iltapalalle ja juttelemaan

Jäseniä kannustetaan osallistumaan Oulunkylän kuntoutuskeskuksen vertaistukitapahtumiin Käskynhaltijantie 5, 00640 Helsinki), joita on mm seuraavasti

-26.3 liikkuvuusharjoittelu tai allasjumppa

-23.4 ulkoliikunta

kesätauko

17.9. allasjumppa Mahdollisuus kuntosaliharjoittelulle, jos et halua osallistua allasvoimisteluun.

29.10. liikkuvuusharjoittelu

26.11. lihasvoimaharjoittelu

17.12. rentoutuminen

Ilmoittautuminen viikkoa ennen tapahtumaa kriha@okks.fi

PIDÄ AKTIIVISESTI YLLÄ TOIMINTAKYKYÄSI

Vain etukäteen sähköpostilla ilmoittautuneet voidaan ottaa mukaan. Ilmoittaudu sähköpostilla os. kriha@okks.fi Ilmoittautuminen päättyy viikkoa ennen tilaisuutta. Viestiin tiedot: nimi, ikä, mahdollinen erityisruokavalio. Jos et pääse paikalle, muista perua varauksesi.

Vertaisillassa tarjotaan mahdollisuus virkistäytymiseen, keskusteluun, kokemusten jakamiseen ja saadaan virikkeitä omatoimiseen liikuntaan. Mukaan mahtuu 20 ensin ilmoittautunutta. Ilta on osallistujille maksuton. Matkakuluja ei korvata. Ota mukaan tarkoitukseen soveltuvat liikuntavälineet ja saunomiseen tarvittava varustus. Osallistuminen ei edellytä liittoon kuulumista. Kaikkialta Suomesta osallistujat ovat tervetulleita mukaan.

Vertaisilta alkaa ilmoittautumisella klo 17.00. Klo 17.15-18.15 liikuntaosuus, klo 18.15. mennään saunaan, uimaan ja porealtaaseen. Noin klo 19.15 ruokailu, kahvit ja keskustellaan vapaamuotoisesti. Ilta päättyy klo 20.30 mennessä.

Vertaistukitilaisuuksista tarkemmin:

Vertaistuki-illat Oulunkylän kuntoutuskeskuksessa 2024

tai Facebookin Rauhanturvaajaliiton ryhmästä:

www.facebook.com/rauhanturvaajaliitto/päivitykset.

Vertaistukitoiminnan toimiston uusi osoite; Döbelinkatu2, 5 krs, 00260 Helsinki.

Vertaistukikoordinaattori Timo Ryhänen puh +358 407219007, timo.ryhanen@rauhanturvaajaliitto

Ajankohtaiset vertaistuen tapahtumat: https://rauhanturvaajaliitto.fi/vertaistuki/ajankohtaista/tapahtumat/

Vertaistukitilaisuuksista tarkemmin https://rauhanturvaajaliitto.fi/vertaistuki/

tai Facebookin Rauhanturvaajaliiton ryhmästä www.facebook.com/rauhanturvaajaliitto/päivitykset.

Ajankohtaiset vertaistuen tapahtumat:https://rauhanturvaajaliitto.fi/vertaistuki/ajankohtaista/tapahtumat/