UUTISET

SYKSYN ENSIMMÄINEN JÄSENILTA tiistaina 14.9. 21 klo 18.30

Paikka: MPK:n auditorio. Töölöntorinkatu 2, katutaso.

Klo 18 pullakahvit. Puhujana jäsenemme Jorma Lamminen, joka pitää esitelmän aiheesta ” Armeijavuodet Australiassa” klo 18.30-

Turvaetäisyydet huomioitu!

TERVETULOA!

Huom!  BALKANIN ERIKOISNUMERO ILMESTYY SYKSYLLÄ 2021!

Yhdistys tekee kirjan tilauksen ja toimitamme sen kotiin kannettuna postikuluineen 25 euron hintaan.

Ilmoita yhteystietosi (nimi, osoite, sähköposti ja puhelinumerosi) Marja-Leena Pihlajamaalle mielellään mahdollisimman pian,

mutta viimeistään 27.8. mennessä: marja-leena.pihlajamaa@elisanet.fi tai tekstiviestillä puh.040 724 0223.

18.5.2021

Hamina TATTOO 2021 on peruttu koronaviruspandemian johdosta. Vuoden 2021 lippuja ei ole enää mahdollista siirtää vuodelle 2022.

Mauri Rytkönen ohjeistaa lipun ostaneille erikseen lippurahojen palautuksen ja lähettää ilmoittautuneille sähköpostilla toimintaohjeet varausten ja maksujen osalta.

PÄIVITYS 26.5.2021

Hamina Tattoon järjestäjien suunnitelmien mukaan Tattoo-tapahtuma toteutetaan  11.-16.7.2022 välisenä aikana. Bastionissa tapahtuvat marssinäytökset sijoittuvat päiville torstai 14.7.- lauantai 16.7. Helrt:n hallitus päätti 24.5. kokouksessa varata edellisen varauksen mukaisesti vuoden 2022 tapahtumaan 50 paikkaa lauantain klo 14.00 alkavaan näytökseen. Tämä mahdollistaa paremmin myös heinäkuussa työssäkäyvien osanoton tapahtumaan.

Samalla hallitus päätti pitää voimassa tälle vuodelle varattujen lippujen hinnat myös vuodelle 2022, vaikka uusien lippujen hintoja ei ole vielä edes julkaistu. Siis lippujen hinnat tulevat olemaan jäsenille 30 euroa ja seuralaisille 40 euroa. Näissä hinnoissa on merkittävä tuki yhdistyksemme taholta

YHDESSÄ OLEMME VOIMAKKAAMPIA

Kaveria ei jätetä - ei kotona eikä kaukana!