UUTISET

.

Helsingin Rauhanturvaajien jäsenilta / messi-ilta 11.1.2022 peruttu!

Helsingin Rauhanturvaajien puheenjohtaja on päättänyt perua 11.1.2022 suunnitellun jäsenillan / messi-illan koronaviruspandemian pahenemisen sekä Uudella maalla voimaan tulleiden rajoitusten ja suositusten johdosta. Suunniteltu ohjelma siirtyy 5.4.2022 kevätkokouksen yhteyteen

Puheenjohtaja ja koko HelRt hallitus pahoittelevat vuoden 2022 ensimmäisen tilaisuuden siirtymistä ja toivottavat tästä huolimatta koko jäsenistölle hyvää ja koronavapaata uutta vuotta!

Toivottavasti pääsemme mahdollisimman pian normaaliin päivärytmiin ja näemme teidät joukolla tapahtumissamme 😊

HelRt Pj Mauri Rytkönen & hallitus

Katso lisätietoja ”tapahtumat” osiosta:

Helsingin Rauhanturvaajien jäsen-/messi-ilta 14.12.2021 peruttu koronaviruspandemian pahenemisen johdosta.

Palaamme normaaliin järjestykseen 11.1.2022 koronatilanteen salliessa.

Helsingin Rauhanturvaajien hallitus

Helsingin Rauhanturvaajien syysjuhla 20.11.2021 Katajanokan kasinolla

Arvoisat HelRt syysjuhlaan saapujat,

Yhteinen juhlamme Katajanokan kasinolla lähenee. Ravintola ei tällä hetkellä edellytä koronapassia tulijoilta, mutta pahentuneen koronatilanteen takia tulethan juhlaan vain terveenä. Toivomme myös, että mahdollisuuksien mukaan olet myös rokottautunut. Ravintola kehottaa vieraita noudattamaan huolellista käsihygieniaa ja suosittelee kasvomaskin käyttö talon yleisissä tiloissa liikuttaessa.

Helsingin Rauhanturvaajien hallitus

Katso lisätietoja ”tapahtumat” osiosta:

SYKSYN TOINEN JÄSENKIRJE  JULKAISTU!

Tiedotteessa on tarkennettua tietoa syksyn tapahtumista ja toiminnasta.

Katso sähköpostisi sekä sivuiltamme ”Ajankohtaista -> Tapahtumat ja toiminta”

SYKSYN ENSIMMÄINEN JÄSENILTA tiistaina 14.9. 21 klo 18.30

Paikka: MPK:n auditorio. Töölöntorinkatu 2, katutaso.

Klo 18 pullakahvit. Puhujana jäsenemme Jorma Lamminen, joka pitää esitelmän aiheesta ” Armeijavuodet Australiassa” klo 18.30-

Turvaetäisyydet huomioitu!

TERVETULOA!

Huom!  BALKANIN ERIKOISNUMERO ILMESTYY SYKSYLLÄ 2021!

Yhdistys tekee kirjan tilauksen ja toimitamme sen kotiin kannettuna postikuluineen 25 euron hintaan.

Ilmoita yhteystietosi (nimi, osoite, sähköposti ja puhelinumerosi) Marja-Leena Pihlajamaalle mielellään mahdollisimman pian,

mutta viimeistään 27.8. mennessä: marja-leena.pihlajamaa@elisanet.fi tai tekstiviestillä puh.040 724 0223.

YHDESSÄ OLEMME VOIMAKKAAMPIA

Kaveria ei jätetä - ei kotona eikä kaukana!