Välitämme pyynnöstä sisaryhdistyksemme tukipyynnön Haminan itsenäisyyspäivän paraatiin 6.12 liittyen, mikäli sillä suunnalla asuu.

Toive heillä olisi saada noin 3 henkilö sairastuneiden/ selkävaivaisten/ estyneiden tilalle, riittää meno 6.12 aamulla paikalle:

Ilmoittautuminen suoraan Sami Aholle:
sami.aho.kymlrt@gmail.com

Alla vielä saamamme tiedote tilaisuuteen liittyen:
Puolustusvoimien Itsenäisyyspäivän valtakunnallinen paraati Haminassa 6.12.2022
Tervetuloa Rauhanturvaajaliiton marssiosastoon

Marssikäsky Suomen Rauhanturvaajaliiton osastolle:
6.12.2022:
– Paikalle klo 9.30 mennessä. Katujen sulkeminen tapahtuu klo 9.30 eteenpäin.
Kokoontuminen Wanhan Veteraanin messiin (Kadettikoulunkatu 7, Hamina).
– Klo 8.00-10.30 mahdollisuus Brunssi-ruokailuun Ravintola Rokassa varuskunta-alueella.
– Klo 10.45 ryhmittyminen marssiosastoksi Josafatin laakso – Vallinurmi väliselle osuudelle.
Osastomme on numero 17, melko loppupäässä.

Varustuksesta todetaan seuravasti:
Tumma puku, tumma päällystakki, baretti, mustat nahkasormikkaat, kunniamerkit. Ei asetta.
Varustus on säänmukainen ja lämmin. Tumma puku on vapaaehtoinen, mutta päällystakin alla voi
olla esim. lämmin kerrasto mikä ei näy päälle. Baretti jonka kanssa voi käyttää mustia korvasuojia.
Kaulahuivi mitä ei mainita on musta tai tumman sininen. Ei valkoinen tai sininen. Mustat nahkasormikkaat, kunniamerkit tulevat päällystakin päälle. Mustat jalkineet, voivat olla esim.nastat.