Helsingin Rauhanturvaajat järjestävät 29.5. rauhanturvaajien päivänä perinteisen seppeleenlaskun Hietaniemen hautausmaalla.

Tilaisuuteen tarvitaan ja mahtuu vielä mukaan osaksi seppeleenlaskun kunniavartiota.

Tilaisuuteen halukkaita osallistujia pyydetään ilmoittautumaan mahdollisimman pian Tuomo Ruohoselle puh.040 586 7874 (tuomoruohonen1@gmail.com) tai Pertti Räisäselle (perttikraisanen@gmail.com).

Tilaisuudessa lasketaan Suomen Rauhanturvaajaliiton, Puolustusministeriön, Puolustusvoimien ja Vammautuneet Kriisinhallintaveteraanit ry:n (VKV ry) seppeleet kriisinhallintatehtävissä menehtyneiden rauhanturvaajien muistomerkille.

Helsingin Rauhanturvaajat ry toimii tilaisuuden järjestäjänä Rauhanturvaajaliiton ohjeiden mukaisesti.