Valitse sivu

Helsingin Rauhanturvaajat järjestää jäsenistölle syysjuhlan 20.11.2021 Katajanokan kasinolla Helsingissä. Koronaviruspandemiasta johtuen juhla korvaa erilliset YK-päivän tilaisuuden ja pikkujoulut.

Arvoisat HelRt syysjuhlaan saapujat,

Yhteinen juhlamme Katajanokan kasinolla lähenee. Ravintola ei tällä hetkellä edellytä koronapassia tulijoilta, mutta pahentuneen koronatilanteen takia tulethan juhlaan vain terveenä. Toivomme myös, että mahdollisuuksien mukaan olet myös rokottautunut. Ravintola kehottaa vieraita noudattamaan huolellista käsihygieniaa ja suosittelee kasvomaskin käyttö talon yleisissä tiloissa liikuttaessa.

Ystävällisin terveisin,

Helsingin Rauhanturvaajien hallitus

Saapuminen klo 17:30-18:00.

HelRt puheenjohtajan tervehdys klo 18:00

Juhlaesitelmä

Ruokailu klo 18:50

Musiikkiesitys

Huomionosoitukset

Vuoden 2022 HelRt puheenjohtajan puheenvuoro

Kahvi klo 21:00

Musiikkiesitys

Vapaa ohjelma klo 22:00

Tilaisuus päättyy klo 23:30

Tarkempi ohjelma lähetetään osallistujille viimeistään 15.11.2021 kuluessa.

Iltajuhlan menu on alkumalja, keitto, pääruokana joko liha tai kala oman valinnan mukaan sekä jälkiruoka. Illalliskortin hinta on yhdistyksen tukemana 35€ / jäsen ja 40€ / puoliso (illalliskortin normaali hinta olisi 62€ ilman yhdistyksen tukea).

Tilaisuudessa palkitaan yhdistyksen vuoden rauhanturvaaja sekä annetaan muut myönnetyt huomionosoitukset.

Alkoholijuomat (pl. alkumalja) omakustanteisesti. Esimerkkinä yhdistyksellemme erityishinnat seuraavasti: Talon valkoviini / punaviini 6,50€ /12 cl ja 39€ / 75 cl plo
III-olut 6€ /33 cl plo.
Lisäksi baari on auki koko illan ja sieltä on mahdollista tilata muutakin kostuketta.

Sitovat ilmoittautumiset Mauri Rytköselle (mauri.rytkonen@kolumbus.fi / 040 587 8007) 5.11.2021 mennessä! HUOM! Ilmoita pääruoan osalta kala vai liha vaihtoehto sekä mahdolliset ruoka-aineallergiat, kiitos.

Illalliskorttien maksut 5.11 mennessä Helsingin Rauhanturvaajien nro: FI50 2142 1800 0337 33 sekä maksun viitenro: 20310

Tarkennukset ja muutokset tiedotetaan yhdistyksen sivuilla (www.rauhanturvaajaliitto.fi/helrt/ -> valikko ”ajankohtaista”) sekä Facebook -ryhmässä.

HUOM! Tapahtuman järjestäminen riippuu ajankohtana voimassa olevista koronarajoituksista ja HelRt pidättää oikeuden perua tapahtuman lyhyelläkin aikajänteellä epidemiatilanteen muuttuessa.

Tervetuloa joukolla mukaan viettämään mukava ilta hyvässä seurassa!