Hamina TATTOO 2021 on peruttu koronaviruspandemian johdosta. Vuoden 2021 lippuja ei ole enää mahdollista siirtää vuodelle 2022.

Mauri Rytkönen ohjeistaa lipun ostaneille erikseen lippurahojen palautuksen ja lähettää ilmoittautuneille sähköpostilla toimintaohjeet varausten ja maksujen osalta.

PÄIVITYS 26.5.2021

Hamina Tattoon järjestäjien suunnitelmien mukaan Tattoo-tapahtuma toteutetaan  11.-16.7.2022 välisenä aikana. Bastionissa tapahtuvat marssinäytökset sijoittuvat päiville torstai 14.7.- lauantai 16.7.

Helrt:n hallitus päätti 24.5. kokouksessa varata edellisen varauksen mukaisesti vuoden 2022 tapahtumaan 50 paikkaa lauantain klo 14.00 alkavaan näytökseen. Tämä mahdollistaa paremmin myös heinäkuussa työssäkäyvien osanoton tapahtumaan.

Samalla hallitus päätti pitää voimassa tälle vuodelle varattujen lippujen hinnat myös vuodelle 2022, vaikka uusien lippujen hintoja ei ole vielä edes julkaistu. Siis lippujen hinnat tulevat olemaan jäsenille 30 euroa ja seuralaisille 40 euroa. Näissä hinnoissa on merkittävä tuki yhdistyksemme taholta