TAPAHTUMAT JA TOIMINTA

HUOM!!! Kaikissa tapahtumissa koronaepidemia-varaus!!

Tapahtumista lisää myös FB-sivuillamme!

MESSI-ILLAT

Koronavirusepidemiasta takia kaikki kevätkauden messi-illat jouduttiin perumaan, perusteena oli Valtioneuvoston päätökset rajoitteista.

Jäsen/messi-illat käynnistyvät taas syksyllä. Illat pidetään kuukauden toisena tiistaina.

Ensimmäinen ilta pidetään tiistaina 14.9.2021 klo 18.30 MPK:n auditoriossa, Töölöntorinkatu 2, 1 krs.  Puhujana on jäsenemme Jorma Lamminen, joka pitää esitelmän aiheesta ”Armeijavuodet Australiassa”.

Muut jäsen/messi-illat (paikka ja puhuja ilmoitetaan myöhemmin)

ti 12.10.2021-> HUOM! korvattu retkellä Hangon rintamamuseoon lauantaina 16.10.2021 ! kts. alla erillinen ilmoitus.

ti 9.11.2021 (syyskokous)

SYYSRETKI HANGON RINTAMAMUSEOON 16.10.2021

Helsingin Rauhanturvaajat järjestää jäsenistölle syysretken Hangon rintamamuseoon lauantaina 16.10. Retkikohteina ovat rintamamuseo ja bunkkerimuseo Irma (osa salpalinjan linnoitteita), joihin tutustutaan asiantuntevan opastuksen kera. Lisäksi halukkailla on mahdollisuus tutustua omatoimisesti museon alueella olevaan ”sotapolkuun”. Tarkemmin tapahtumasta tiedotetaan (osallistumismaksu, ohjelma jne.) syksyllä jäsentiedotteella, yhdistyksen sivuilla (www.helrt.fi/toiminta.html) sekä Facebook -ryhmässä.

Ilmoittautumiset Mauri Rytköselle (mauri.rytkonen@kolumbus.fi / 040 587 8007). Lisätietoa Hangon rintamamuseosta ja kohteista löytyy: https://rintamamuseo.fi/fin/fistart/

HUOM! Tapahtuman järjestäminen riippuu ajankohtana voimassa olevista koronarajoituksista ja HelRt pidättää oikeuden perua tapahtuman lyhyelläkin aikajänteellä epidemiatilanteen muuttuessa.

YK-PÄIVÄ 24.10.2021

Helsingin Rauhanturvaajat järjestää kunniakäynnin Hietaniemen hautausmaalle palveluksessa menehtyneiden rauhanturvaajien muistomerkille.

24.10. Seppeleen lasku Hietaniemessä klo 17:00.

Pukukoodi: tumma takki, baretti ja mustat käsineet.

Ilmoittautumiset Tuomo Ruohoselle 19.10. mennessä

puh.040 586 7874 tai tuomoruohonen1@gmail.com

Alustava ohjelma:

Kokoontuminen hautausmaan portille (kappelin luona) klo 16:45.

Siirtyminen muistomerkille

Tilaisuus päättyy

HELSINGIN RAUHANTURVAAJIEN SYYSJUHLA 20.11.2021

Helsingin Rauhanturvaajat järjestää jäsenistölle syysjuhlan 20.11.2021 Katajanokan kasinolla Helsingissä. Koronaviruspandemiasta johtuen juhla korvaa erilliset YK-päivän tilaisuuden ja pikkujoulut.Illan aluksi pidetään juhlaesitelmä.

Iltajuhlan menu on alkumalja, keitto, pääruokana joko liha tai kala oman valinnan mukaan sekä jälkiruoka. Illalliskortin hinta on yhdistyksen tukemana 35€ / jäsen ja 40€ / puoliso (illalliskortin normaali hinta olisi 62€ ilman yhdistyksen tukea).

Tilaisuudessa palkitaan yhdistyksen vuoden rauhanturvaaja sekä annetaan muut myönnetyt huomionosoitukset.

Alkoholijuomat (pl. alkumalja) omakustanteisesti. Esimerkkinä yhdistyksellemme erityishinnat seuraavasti: Talon valkoviini / punaviini 6,50€ /12 cl ja 39€ / 75 cl plo
III-olut 6€ /33 cl plo.
Lisäksi baari on auki koko illan ja sieltä on mahdollista tilata muutakin kostuketta.

Sitovat ilmoittautumiset Mauri Rytköselle (mauri.rytkonen@kolumbus.fi / 040 587 8007) 5.11.2021 mennessäHUOM! Ilmoita pääruoan osalta kala vai liha vaihtoehto sekä mahdolliset ruoka-aineallergiat, kiitos.

Illalliskorttien maksut 5.11 mennessä Helsingin Rauhanturvaajien nro: FI50 2142 1800 0337 33 sekä maksun viitenro: 20310

Tarkennukset ja muutokset tiedotetaan yhdistyksen sivuilla (www.rauhanturvaajaliitto.fi/helrt/ -> valikko ”ajankohtaista”) sekä Facebook -ryhmässä.

Tervetuloa joukolla mukaan viettämään mukava ilta hyvässä seurassa!

Valitse kategoria:

Vertaistuen vapaaehtoisten ideointi- ja koulutusviikonloppu 17.-19.9.22 Nastolassa

17.-18.9.2022 Yleinen vertaistukikoulutus ja ideointiviikonloppu kaikille vertaistukitoiminnasta kiinnostuneille. Uusille vertaistukitoiminnasta kiinnostuneille sekä jo vertaistukitoiminnassa mukana oleville tarkoitettu viikonloppu, jossa kerrataan...

ILMOITTAUTUMISLOMAKE TAPAHTUMAT JA RETKET

YHDESSÄ OLEMME VOIMAKKAAMPIA

Kaveria ei jätetä - ei kotona eikä kaukana!