Vertaistukitoiminnan vapaaehtoisten koulutus- ja virkistysviikonloppu 25.-26.3.23 Varalan urheiluopistolla Tampereella; osoite Varalankatu 36, 33240 Tampere.

25/03/2023 - 26/03/2023 | 11:00 - 13:00 | Varalan urheiluopisto

Jos olet ollut sotilaallisissa kriisinhallintatehtävissä, olet tervetullut monimuotoiseen vapaaehtoistoimintaan. Vertaistukitoiminnan vapaaehtoisille järjestetään koulutus- ja virkistystapahtuma 25.-26.3.2023. Varalan urheiluopistolla Tampereella; osoite Varalankatu 36, 33240 Tampere.

Tilaisuus alkaa 25.3. klo 11 majoittumisella ja päättyy 26.3. klo 12. Lauantain 25.3. koulutuksen johtaa viestintäkouluttaja Ira Virtanen. Ira on keskittynyt tutkimuksessaan viestintään ja vuorovaikutukseen. Hänen puheviestinnän väitöskirjansa voitti parhaan väitöskirjan palkinnon Tampereen yliopistossa (2015). Ira on kouluttanut ihmisiä taitavammiksi viestijöiksi yrityksissä, yliopistoissa, järjestöissä ja yhdistyksissä. Viikonloppukoulutus koskee vertaistukitoiminnan vapaaehtoistehtäviä.

Kaikkia koulutuksia koskee seuraava: matkakustannukset korvataan halvimman kulkuneuvon mukaisesti. Kimppakyytejä suositellaan. Kerro ilmoittautuessa, tarvitsetko / voitko tarjota kimppakyytiä, mistä minne. Ilmoita mahdolliset ruoka-aineallergiat. Maksimimäärä kuhunkin koulutukseen on noin 20 henkeä. Ilmoittautumisajan päätyttyä mukaan voidaan ottaa vain poikkeustapauksissa, joten ilmoittaudu ajoissa. Tiedustelut ja ilmoittautuminen nlt 24.2.23 sähköpostilla veijo.jokinen@rauhanturvaajaliitto.fi.

Tapahtumatiedot:

Päiväys ja aika