Vertaistuen vapaaehtoisten koulutus-, ohjaus ja virkistysviikonloppu 6.-7.11.2021

06/11/2021 - 07/11/2021 | 11:00 - 16:00 | Rauhanturvaajaliiton toimisto ja kokoustilat

Koulutus alkaa Helsingissä Döbelninkatu 2 tiloissa 6.11. klo 11, josta siirrytään Megastar-alukselle kohti Tallinnaa. Tallinnassa majoittuminen Tallink Spa & Conference Hotellissa, osoite SADAMA 11A, TALLINN 10111. Koulutus päättyy 7.11. klo 15.30 laivan saapuessa satamaan.
Ilmoittautumisaika on päättynyt. Uusia osallistujia ei enää voida ottaa mukaan.
Koulutukseen ehdoton yläraja on 20 ensimmäistä ilmoittautujaa, jotka jo toimivat vertaistukitoiminnassa vapaaehtoistehtävissä tai ovat sitoutuvat tulevaisuudessa vapaaehtoistehtäviin. Tarkempi ohjelma ilmoitetaan myöhemmin.

Pitkämatkalaisten matkajärjestelyjä on helpotettu: koulutukseen osallistuville on mahdollisuus majoittua pe 5.11.- la 6.11. ja koulutuksen loputtua su 7.11.-ma 8.11. liiton omistamassa huoneistossa Pasilassa maksutta. Jos tarvitset tätä majoitusta, mainitse siitä ilmoittautuessasi.

Huom! passi tai poliisin myöntämä henkilökortti mukaan.
Kysyttyä koulutuksesta:

Mikä on vertaistukipuhelin?

Vertaistukipuhelin tarjoaa keskusteluapua luottamuksellisesti 24/7 ja 365 vrk vuodessa. Puhelimessa auttaa koulutettu päivystäjä, jolla on rauhanturvaajakokemusta. Puhumme samaa kieltä, tiedämme rauhanturvaamisen olosuhteet ja tunnelmat eikä kaveria edelleenkään jätetä. Mieltä askarruttavia asioita ei kannata jäädä pohtimaan yksin. Sillä ei ole väliä, jos mielen päällä oleva asia tuntuu itsestä kovin pieneltä tai jos et osaa sanoittaa tilannettasi ihan selkeästi.

Autamme, tuemme, rohkaisemme, ohjaamme eteenpäin myös rauhanturvaajien läheisiä

Yleistietoa koulutuksista
Kaikkia koulutuksia koskee seuraava: matkakustannukset korvataan halvimman kulkuneuvon mukaisesti. Kimppakyytejä suositellaan. Kerro ilmoittautuessa, tarvitsetko / voitko tarjota kimppakyytiä, mistä minne. Ilmoita mahdolliset ruoka-aineallergiat. Maksimimäärä kuhunkin koulutukseen on noin 20 henkeä. Ilmoittautumisajan päätyttyä mukaan voidaan ottaa vain poikkeustapauksissa, joten ilmoittaudu ajoissa.

Tapahtumatiedot:

Päiväys ja aika