Vertaistukipuhelimen päivystäjien koulutus- ja virkistysviikonloppu 10.-11.9.22 Nastolassa

10/09/2022 - 11/09/2022 | 11:00 - 14:00 | Luomaniemen toimintakeskus

10.-11.9.2022 Vertaistukipuhelimen päivystäjien koulutus- ja virkistysviikonloppu uusille ja kokeneille vertaistukipuhelimen päivystäjille.

Koulutuksessa perehdytään vertaistukipuhelimen erikoisluonteeseen ja päivystämiseen liittyviin taitoihin. Koulutuksessa harjoitellaan puhelinauttamista käytännön esimerkkien avulla.

Lauantaina 10.9. ohjelmassa mm: ”Rauhanturvaajien palvelusajan kokemukset  ja niiden vaikutukset myöhempään elämään.”

• Kirsti Kujanpää avaa tuloksia Suomen Rauhanturvaajaliiton vuonna 2021 julkaisemasta tutkimuksesta, jossa selvitettiin erityisesti rauhanturvaajien hyvinvointia vähentäviä tapahtumia ja vertais- ja muun tuen tarvetta.

Paikka: Luomaniemen toimintakeskus; Luomaniementie 1, 15560 Nastola. Luomaniemi on nykyaikainen ja monipuolinen esteetön toimintakeskus, joka sijaitsee Pikku-Kukkas järven rannalla Nastolan kirkonkylän kupeessa.

Ohjelma alkaa 10.9. klo 11 majoittumisella ja päättyy su 11.9. klo 14 mennessä. Tiedustelut ja ilmoittautuminen 11.8.22 mennessä sähköpostilla veijo.jokinen@rauhanturvaajaliitto.fi

Kaikkia koulutuksia koskee seuraava: matkakustannukset korvataan halvimman kulkuneuvon mukaisesti. Kimppakyytejä suositellaan. Kerro ilmoittautuessa, tarvitsetko / voitko tarjota kimppakyytiä, mistä minne. Ilmoita mahdolliset ruoka-aineallergiat. Maksimimäärä kuhunkin koulutukseen on noin 20 henkeä. Ilmoittautumisajan päätyttyä mukaan voidaan ottaa vain poikkeustapauksissa, joten ilmoittaudu ajoissa.

Huom.! Tilaisuudessa noudatetaan mahdollisia viranomaisten Covid-19 pandemiaan liittyviä ohjeistuksia.  Perustellusta syystä järjestetään mahdollisuus osallistua soveltuvin osin esim. Teamsin välityksellä. Halukkuudesta Teams-osallistumisesta on ilmoitettava etukäteen ilmoittautumisen yhteydessä.

Tapahtumatiedot:

Päiväys ja aika