Vertaistuki-ilta Oulunkylän kuntoutuskeskuksessa 23.2.2021: kahvakuula heilumaan!

23/02/2021 | 16:45 - 20:30 | Oulunkylän kuntoutuskeskus

Tervetuloa liikkumaan, saunomaan, uimaan, porealtaaseen, iltapalalle ja juttelemaan Osoite: Käskynhaltijantie 5, 00640 Helsinki. Huom! COVID-19 pandemia voi aiheuttaa muutoksia.

Vain etukäteen sähköpostilla ilmoittautuneet voidaan ottaa mukaan. Ilmoittaudu sähköpostilla os. kriha@okks.fi. Viestiin tiedot: nimi, ikä, mahdollinen erityisruokavalio. Jos et pääse paikalle, muista perua varauksesi.

Vertaisillassa tarjotaan mahdollisuus virkistäytymiseen, keskusteluun, kokemusten jakamiseen ja saadaan virikkeitä omatoimiseen liikuntaan. Mukaan mahtuu 20 ensin ilmoittautunutta. Ilta on osallistujille maksuton. Matkakuluja ei korvata. Ota mukaan tarkoitukseen soveltuvat liikuntavälineet ja saunomiseen tarvittava varustus. Osallistuminen ei edellytä liittoon kuulumista. Kaikkialta Suomesta osallistujat ovat tervetulleita mukaan.

Vertaisilta alkaa ilmoittautumisella klo 16.45. Tasan klo 17.00 alkaa liikuntaosuus. Klo 18 mennään saunaan, uimaan ja porealtaaseen. Klo 19 ruokailu, kahvit ja keskustellaan vapaamuotoisesti. Ilta päättyy klo 20.30 mennessä.

23.2. ”Kahvakuulan kuumottava vaikutus”.  Ammattilaisten ohjausta kahvakuulaharjoitteluun. Ilmoittaudu viimeistään 16.2.

Tapahtumatiedot:

Päiväys ja aika