Runsas määrä kuntoutusviikonloppuja tarjolla ympäri maata loppuvuonna 2021 ja alkuvuonna 2022

12/11/2021 - 27/02/2022 | 12:00 |

Kuntoutusviikonloppujen ”Hullut päivät”

Olemme onnistuneet saamaan huomattavan määrän lisää kuntoutusviikonloppuja ympäri maata. Alla oleviin viikonloppuihin on tullut paljon ilmoittautumisia. Ole nopea ja tiedustele osallistumismahdollisuudesta alla olevista yhteystiedoista. Koetamme järjestää osallistumismahdollisuuden, jos se vielä on mahdollista.

Kaikkia kuntoutusviikonloppuja koskee seuraava: viikonloppu sisältää yhdessä olemista, alustuksia fyysisen ja henkisen kunnon ylläpitämisestä, keskusteluja ohjatusti ja vapaamuotoisesti sekä vaihtelevasti oman kunnon testauksia ja ohjeita kunnon kohottamiseen. Saat myös vinkkejä oman toimintakyvyn ylläpitoon ja hyvinvoinnin edistämiseen. Ohjelma ja majoitus on osallistujille ilmainen. Matkakustannuksia ei korvata. Suosittelemme kimppakyytejä.

Katso seuraavista, mikä sinua voisi kiinnostaa ja ota yhteyttä yhteyshenkilöön mahdollisimman pian.

Rokua Health & Spa Hotel 12.-14.11.21; Kuntoraitti 2, 91670 Rokua; yhteyshenkilö Timo Heikkinen; tiedustelut tmj.heikkinen@gmail.com

Oulunkylän kuntoutuskeskus 19-21.11.2021; Käskynhaltijantie 5 00640 Helsinki, yhteyshenkilö Veijo Jokinen, veijo.jokinen@rauhanturvaajaliitto.fi

Oulunkylän kuntoutuskeskus 26-28.11.2021; Käskynhaltijantie 5 00640 Helsinki, yhteyshenkilö yhteyshenkilö Veijo Jokinen, veijo.jokinen@rauhanturvaajaliitto.fi

Laitilan terveyskoti, 26-28.11.21; Sairaalantie 8, 23800 Laitila; yhteyshenkilö Sanna-Kaisa Lehto, tiedustelut:  sannakaisa.lehtomakela@gmail.com

Rokua Health & Spa Hotel 3.-5.12.2021; Kuntoraitti 2, 91670 Rokua; yhteyshenkilö Timo Heikkinen; tiedustelut tmj.heikkinen@gmail.com

Ruissalon Kylpylä; 10-12.12.2021; Ruissalon puistotie 640, 20100 Turku Yhteyshenkilö Juha Laine: juha.laine@rauhanturvaajaliitto.fi

Peurungan kylpylähotelli 17-19.12.2021; Peurungantie 85, 41340 Laukaa; yhteyshenkilö Hannu Piispanen; hannu.piispanen@rauhanturvaajaliitto.fi

Oulunkylän kuntoutuskeskus 7-9.1.2022 Käskynhaltijantie 5 00640 Helsinki, yhteyshenkilö yhteyshenkilö Veijo Jokinen, veijo.jokinen@rauhanturvaajaliitto.fi

Huom! 3.1.22 tulleen tiedon mukaan huomattavasti pahentuneen korona-tilanteen takia 7.-9.1.22 Oulunkylän tilaisuus joudutaan siirtämään myöhempään ajankohtaan. Osallistujille on ilmoitettu asiasta.

Oulunkylän kuntoutuskeskus 25.-27.2.2022; Käskynhaltijantie 5 00640 Helsinki, yhteyshenkilö Veijo Jokinen, veijo.jokinen@rauhanturvaajaliitto.fi

Tammikuulle 2022 on mahdollisesti vielä tulossa kuntoutusviikonloppu. Tästäkin voit kysyä lisää tästä yhteystiedosta: Hannu Piispanen; hannu.piispanen@rauhanturvaajaliitto.fi

Tapahtumatiedot:

Päiväys ja aika