Kuntoutustapahtumia kriisinhallintaveteraaneille vuonna 2022

09/04/2022 - 31/12/2022 | Koko päivä |

COVID-19 pandemian vaikutus ja rajoitteet erilaisten tilaisuuksien järjestämiseksi on vähentynyt. Suomen Rauhanturvaajaliitto ry on edellä mainitusta syystä sekä rahoitustilanteen varmistumisen vuoksi aloittanut aktiivisesti kriisinhallintaveteraaneja koskevan mielen- ja kehonhuoltoon liittyvien kuntoutustapahtumien toteuttamisen suunnittelun ja valmistelun. Tapahtumia tullaan järjestämään lukuisia ns. “ympäri valtakuntaa”. Kaikkien tapahtumien tarkat ajankohdat eivät ole vielä tiedossa, koska osan osalta tarjouskilpailut ovat vielä kesken. Oheen on kirjattu tapahtumat ilmoittautumisohjeineen sellaisista kuntoutusviikonlopuista, joista on jo sovittu kuntouttavan laitoksen ja Suomen Rauhanturvaajaliitto ry kesken. Kuntoutustapahtumiin hyväksytään noin 10 osallistujaa/tapahtuma.

13.-15.5.2022 Kivitippu, Lappajärvi; ilmoittautumiset Keijo Keskinen, keijo.keskinen@gmail.com 4.5.2022 mennessä.

13.-15.5.2022 Ruissalon kylpylä: ilmoittautumiset Juha Laine, juha.laine@rauhanturvaajaliitto.fi TÄYNNÄ

20.-22.5.2022 Laitilan kuntoutuskeskus, tilaisuuden kohderyhmänä ovat naisveteraanit; ilmoittautumiset Sanna-Kaisa Lehto-Mäkelä, sannakaisa.lehtomakela@gmail.com  10.5.2022 mennessä.

17.-19.6.2022 Rokuan Kuntoutuskeskus, ilmoittautumiset Timo Heikkinen, tmj.heikkinen@gmail.com 7.6.2022 mennessä.

19.-21.8.2022 Oulunkylän Kuntoutuskeskus, ilmoittautumiset Veijo Jokinen, veijo.jokinen@rauhanturvaajaliitto.fi  5.8.2022 mennessä.

Kaikkiin tilaisuuksiin voi ilmoittautua myös kirjeitse osoitteeseen Suomen Rauhanturvaajaliitto Ry, Döbelninkatu 2, 00260 Helsinki. Ilmoittautumisista tulee ilmetä henkilön nimi, ikä, osoite, puhelinnumero ja mahdollinen sähköpostiosoite sekä yhdistys, johon kuuluu. Lisätietoja tapahtumista antaa SRTL:n vertaistuen palveluvastaava Veijo Jokinen 0504773510 tai veijo.jokinen@rauhanturvaajaliitto.fi

Tilaisuuksia on suunniteltu myös seuraaviin ajankohtiin ja kohteisiin syyskauden 2022 aikana. Ilmoittautumisohjeet julkaistaan kesäkuun aikana:

Ruissalon kylpylä, 9.-11.9.2022

Härmän kuntoutuskeskus 7.-9.10.2022

Lappajärven Kivitippu 14.-16.10.2022

Laitilan kuntoutuskeskus, 18.-20.11.2022

Oulunkylän kuntoutuskeskus 2.-4.12.2022

Peurungan kuntoutuskeskus, kaksi tapahtumaviikonloppua, ajankohdat vielä avoinna

Tapahtumatiedot:

Päiväys ja aika