Lisää kuntoutustapahtumia kriisinhallintaveteraaneille loppuvuosi 2022

Milloin

09/04/2022 - 31/12/2022

Event Type

COVID-19 pandemian vaikutus ja rajoitteet erilaisten tilaisuuksien järjestämiseksi on vähentynyt. Suomen Rauhanturvaajaliitto ry on edellä mainitusta syystä sekä rahoitustilanteen varmistumisen vuoksi aloittanut aktiivisesti kriisinhallintaveteraaneja koskevan mielen- ja kehonhuoltoon liittyvien kuntoutustapahtumien toteuttamisen suunnittelun ja valmistelun. Tapahtumia tullaan järjestämään lukuisia ns. “ympäri valtakuntaa”. Kaikkien tapahtumien tarkat ajankohdat eivät ole vielä tiedossa, koska osan osalta tarjouskilpailut ovat vielä kesken. Oheen on kirjattu tapahtumat ilmoittautumisohjeineen sellaisista kuntoutusviikonlopuista, joista on jo sovittu kuntouttavan laitoksen ja Suomen Rauhanturvaajaliitto ry kesken. Kuntoutustapahtumiin hyväksytään noin 10 osallistujaa/tapahtuma.

19.-21.8.2022 Oulunkylän Kuntoutuskeskus, ilmoittautumiset Veijo Jokinen, veijo.jokinen@rauhanturvaajaliitto.fi

2.-4.9.2022 Kivitippu Lappajärvi, ilmoittautumiset Keijo Keskinen, keijo.keskinen@jgs.fi

9.-11.9.2022 Ruissalon kylpylä, ilmoittautumiset Juha Laine, juha.laine@rauhanturvaajaliitto.fi

7.-9.10.2022 Härmän kuntoutuskeskus, ilmoittautumiset Tero Eklund, eklundtero70@gmail.com

14.-16.10.2022 Rokuan kuntoutuskeskus, ilmoittautumiset Timo Heikkinen, tmj.heikkinen@gmail.com

14.-16.10.2022 Kivitippu Lappajärvi, ilmoittautumiset Keijo Keskinen, keijo.keskinen@jgs.fi

18.-20.11.2022 Laitilan kuntoutuskeskus, ilmoittautumiset Sanna-Kaisa Lehto-Mäkelä, sannakaisa.lehtomakela@gmail.com

2.-4.12.2022 Oulunkylä kuntoutuskeskus, ilmoittautumiset Veijo Jokinen, veijo.jokinen@rauhanturvaajaliitto.fi

Edellä mainittujen lisäksi valmistellaan vielä tilaisuuksia Peurungalla, Härmässä ja Siilinjärvellä. Tapahtumista informoidaan erikseen.

Kaikkiin tilaisuuksiin voi ilmoittautua myös kirjeitse osoitteeseen Suomen Rauhanturvaajaliitto Ry, Döbelninkatu 2, 00260 Helsinki. Ilmoittautumisista tulee ilmetä henkilön nimi, ikä, osoite, puhelinnumero ja mahdollinen sähköpostiosoite sekä yhdistys, johon kuuluu. Lisätietoja tapahtumista antaa SRTL:n vertaistuen palveluvastaava Veijo Jokinen 0504773510 tai veijo.jokinen@rauhanturvaajaliitto.fi