Kuntoutus- ja vertaistukiviikonloppu Rokua Health & Spa Hotellissa 24.-26.9.2021

24/09/2021 - 26/09/2021 | 12:00 |

Rauhanturvaajaliiton vertaistuki järjestää kuntoutus- ja vertaistukiviikonlopun 24.-26.9.2021 Rokua Health & Spa hotellissa Rokua Unesco Global Parkin ainutlaatuisen luonnon keskellä, Rokuan kansallispuistossa, keskellä Suomea osoitteessa Kuntoraitti 2, 91670 Rokua.

Viikonloppu on suunnattu naisille ja miehille, jotka ovat palvelleet rauhanturvatehtävissä ja jotka ovat Rauhanturvaajaliiton paikallisyhdistysten jäseniä. Viikonloppu on osallistujille maksuton. Matkakustannuksia ei korvata. Kimppakyytejä suositellaan.  Majoitus 2 hengen huoneissa. Mukaan otetaan ensisijaisesti heitä, jotka eivät ole aikaisemmin osallistuneet vastaavaan viikonlopputilaisuuteen (KuntoTreffit tms.)

Kuntoutus- ja vertaistukiviikonlopun tarkoituksena on monipuolisen liikunnan ohessa tarjota mahdollisuus virkistäytymiseen, keskusteluun ja kokemusten vaihtamiseen sekä virikkeitä omatoimiseen liikuntaan ja hyvinvoinnin edistämiseen viikonlopun jälkeen.

Ilmoittautuminen sähköpostilla: tmj.heikkinen@gmail.com tai postitse Oulun Seudun Rauhanturvaajat / Timo Heikkinen, Aleksanterinkatu 67 A 21, 90120 Oulu 20.8.2021 mennessä. Mukaan mahtuu max 12 osallistujaa. Tiedustelut sähköpostitse samaan osoitteeseen tai puhelimitse 040-5444688. Majoitus pe 24.9. klo 14 alkaen.

Perjanta 24.9.

13.00 Tuloinfo, turvallisuus ja ohjelman esittely,

14.00-17.00 Yksilölliset keskustelut, mukana sairaanhoitaja ja liikunnanohjaaja, verenpaineen mittaus; lihas- ja tasapainotestit, kehokoostumuksen mittaus; mukana liikunnanohjaaja

17.00 Päivällinen noutopöydästä, ravintola Rousku; Kylpyläosaston ja kuntosalin vapaa käyttö

19.00 Tietoa traumaperäisestä stressihäiriöstä; keskustelua, mukana sairaanhoitaja.

20.00 Vapaamuotoinen oma illanvietto Kammi-saunakabinetissa

Lauantai 25.9.

Klo 7 alkaen veren sokerimittaus, vapaaehtoinen, sairaanhoitaja

08.00 Aamiainen noutopöydästä, ravintola Rousku