Erikoistarjous Rauhanturvaajaliiton jäsenille: vertaistuki- ja kuntoutusviikonloppu

02/10/2020 - 04/10/2020 | 12:00 - 14:00 | Oulunkylän kuntoutuskeskus

Oulunkylän kuntoutuskeskus tarjoaa Rauhanturvaajaliiton jäsenille vertaistuki- ja kuntoutusviikonlopun 2.-4.10.2020. Ensisijaisesti tilaisuuteen pääsevät sellaiset liiton jäsenet, jotka eivät ole aikaisemmin päässeet osallistumaan vertaistuki- tai kuntoutustyyppisiin tilaisuuksiin. Viikonlopun ohjelma sisältää ryhmäkuntoutusta, runsaasti vapaata ohjelmaa, liikunnallisuutta ja keskustelumahdollisuuksia. Tarkka ohjelma suunnitellaan yhdessä Oulunkylän kuntoutuskeskuksen ammattilaisten ja osallistujien kanssa. Tilaisuuteen voi osallistua max 10 henkeä. Tilaisuus on osallistujille maksuton. Matkakustannuksia ei korvata. Osallistujat valitaan tarveharkinnan perusteella. Muutokset ovat mahdollisia, jos koronatilanne aiheuttaa kokoontumisrajoituksia. Lisätietoa puhelimitse puh 040-7219007 Timo Ryhänen arkisin klo 8-16, sähköpostilla timo.ryhanen@rauhanturvaajaliitto.fi. Hakemukset kirjallisesti samaan sähköpostiin 18.9.2020 klo 16 mennessä.

Tapahtumatiedot:

Päiväys ja aika