Etuudet

Rauhanturvaajaliiton jäsenkortilla saatavat etuudet

Liiton jäsenkortti on sähköinen. Sen voi asentaa älypuhelimeen. Jäsenkortti löytyy liiton mobiili-jäsenrekisteripalvelusta Membookista.

Suomen Rauhanturvaajaliiton SRTL Plus -jäsenryhmä

SRTL Plus on liiton uusi jäsenryhmä, johon liiton jäsen voi halutessaan liittyä. Ryhmän jäsenyys maksaa 25 euroa.

SRTL Plus -jäsenryhmän jäsenyys antaa osallistumisoikeuden Suomen Rauhanturvaajaliiton ja muiden reserviläisjärjestöjen tapahtumiin, joissa ammunta on keskeisessä roolissa sekä Puolustusvoimien tai muiden tahojen yhteisiin tapahtumiin, joissa vaaditaan vakuutusturvaa.

SRLT Plus -jäsenryhmän jäsenyys sisältää tapaturma- ja vastuuvakuutuksen. Jäsenryhmän jäsenyyden tarkoituksena on turvata ammuntaa harrastavan jäsen tapaturman ja vastuuriskien osalta. Vakuutukset myöntää Pohjola. Rauhanturvaajaliiton SRTL Plus -jäsenryhmän jäsenyys on voimassa vuoden kerrallaan ja sen voi hankkia normaalin varsinaisen jäsenyyden lisäksi. SRTL Plus -jäsenyys ei korvaa varsinaista jäsenyytta.

SRTL Plus -jäsenyyden hankkiminen

Voit hankkia Plus-jäsenyyden seuraavin tavoin:

Itsepalveluna:
– kirjaudu Membookiin ja mene ensin omaan yhteisöösi. Siellä klikkaa ”Jäsentiedot” ja mene ”Lisätiedot”-välilehdelle. Laita ”Kyllä” -rasti ruutuun kohdassa ”SRTL PLUS -jäsenyys”
– Membook lähettää muutaman päivän sisällä laskun SRTL Plus tuotteesta ja se on voimassa maksupäivästä alkaen.

Membookin asiakaspalvelusta:
– lähetä sähköpostia osoitteeseen rauhanturvaajaliitto@membook.fi ja kerro haluavasi hankkia SRTL PLUS -jäsenyys. Kerro viestissä tunnistamista varten koko nimesi, osoitteesi, sekä liiton jäsenyhdistys, johon kuulut. Saat viestiisi automaattikuittauksen, kun se on vastaanotettu. Asiakaspalvelu on yhteydessä erikseen vain, mikäli se tarvitsee tarkentavia tietoja. Saat laskun muutaman arkipäivän sisällä tilauksestasi.

Fitness24seven

Rauhanturvaajaliiton jäsenille Fitness24seven vuosijäsenyys maksaa 209 € ja 6kk 117€. Käytössä ovat kaikki Fitness24seven kuntokeskukset maasta tai kaupungista riippumatta vuorokauden ympäri. Kuntosalipalveluiden lisäksi myös PLUS keskuksien tarjoamat ryhmäliikuntapalvelut kuuluvat vuosimaksuun. Etu on voimassa 31.08.2022 asti.

Sunborn Hotels & Restaurants tarjoaa seuraavat
Edut Suomen Rauhanturvaajaliiton jäsenille Ruissalossa ja Naantalissa

Sauna- ja allasosaston käyttö -40 % päivän hinnasta

Alennus on henkilökohtainen ja jäsenyys tulee osoittaa jäsenkorttia näyttämällä.

Majoitusetu

Myönnämme normaalihintaisesta majoituksesta online- ja myyntipalvelun kautta tehdyistä varauksista tunnuksella PROSRTL – 15 % alennuksen päivän hinnasta.

Etu koskee sekä Ruissaloa ja Naantalia.

Varaukset:

www.naantalispa.fi

www.ruissalospa.fi

Huoneita rajoitettu määrä.

Molemmat edut voimassa kaikkina päivinä pois lukien aatot ja juhlapyhät, heinäkuu sekä viikot 8 ja 52. Edut voimassa 31.12.2021 asti.

KOKEMUKSIA JÄSENENÄ

Olen saanut liitolta tukea toimiessani aktiivisesti varusmiesten ja nuorten kriisinhallintatietoutta lisäävissä tapahtumissa.

Aktiivisuus on palkittu myös mahdollisuudella vaikuttaa reserviläisille kehitettävään koulutukseen, jolla tuetaan palvelukseen hakeutuvien valmiuksia hakeutua ja menestyä ulkomailla.

Logistisen tuen lisäksi itselle merkittävin etu tulee Rauhanturvaajaliiton neuvottelemasta mahdollisuudesta käyttää kaupungin uimahalleja edullisempaan hintaan.

Joonas
Kriisinhallintaveteraani