MPK koulutus

Rauhanturvaajien toiminnallinen koulutuspäivä MPK

20.05.2023 | 08:00 - 17:00 |

MPK:n rauhanturvaajille järjestettävässä toiminnallisessa koulutuspäivässä kerrataan ja koulutetaan puolustusvoimissa käytettävien rynnäkkökiväärien ja pistoolien käyttö, toiminta sekä ammunta sovelletussa tilanteessa.
Koulutuspäivässä esitellään Maanpuolustuskoulutusyhdistyksen toimintaa, sekä mahdollisuuksia reservin nousujohteisissa koulutusohjelmissa. Käydään myös läpi Puolustusvoimien ja MPK:n yhteistyötä, sekä eri piirijärjestöjen toimintaa osana maanpuolustustyötä.

Koulutuspäivä soveltuu Rauhanturvatehtävissä palvelleille reserviläisille, ja kriisinhallintaveteraaneille.

Kaikille osallistujille järjestetään toimintapäivän jälkeen vapaamuotoinen / vapaaehtoinen saunailta Oulun seudun rauhanturvaajien majalla klo 17:00 alkaen osoitteessa Valkiaisjärventie 538, 90650 Oulu (Kontuniemi). Saunailta ei ole MPK:n kurssiin liittyvä tapahtuma. Toteutuksesta vastaa Oulun Seudun Rauhanturvaajat Ry

Lisätietoa ja ilmoittautuminen osoitteessa: https://koulutuskalenteri.mpk.fi/Koulutuskalenteri/Tutustu-tarkemmin/id/160883

Tervetuloa!

Tapahtumatiedot: