Kontuniemi

Kesäpaikkana yhdistyksellä on Oulun keskustasta noin 10 kilometrin päässä sijaitseva Camp Kontuniemi. Se sijaitsee kauniin ja puhdasvetisen Valkiaisjärven rannalla muutaman hehtaarin tontilla. Rannassa on rantasauna ja katettu terassi, pitkä komposiittilaituri, vene, grillipaikka, puuvaja ja varastoja. Saunarakennuksessa on sauna, pesuhuone ja takkahuone. Saunaan mahtuu noin kuusi henkilöä.

Mökki on noin 100 metrin päässä rannasta. Oulun Seudun Rauhanturvaajien jäsenet voivat varata mökkiä ja saunaa edulliseen 50 euron vuorokausihintaan. Liiton muille jäsenille hinta on 125 euroa ja ei jäsenille 250 euroa vuorokaudelta.

Mökki on vanha hirsinen kaksikerroksinen talo, jonka faitterit ovat talkoilla kunnostaneet asuinkelpoiseksi. Yläkerrassa on yksi makuuhuone ja aulatilaa, alakerrassa on iso kokoustila/oleskelutila sekä keittiö ja muuta tilaa. Majoittujia Kontuniemeen mahtuu noin 10 henkilöä kerrallaan. Astiastot ja ruoanvalmistusvälineet löytyvät, sähköhella, mikro ja kahvinkeitin sekä muu perusvarustus. Televisio ja kokousvälineet kuten datatykki ja valkokankaat ovat Enskan tuvassa. Oleskelutilassa on myös pönttöuuni ja ilmalämpöpumppu. Lämmitykseen on myös sähköpattereita. Jääkaappeja on useita, pieni pakastinlokero löytyy rantasaunan takkahuoneen jääkaapista. Alueella on valvontakamera.

Yhdistyksen 50-vuotisjuhliin korjattiin julkisivuaitaa noin 100 metriä sekä asennettiin uusi korkea portti ja Camp Kontuniemi -kyltti. Portin vieressä on iso varasto ja samassa rakennuksessa kemiallinen wc sekä erillinen pieni varasto. Lisäksi rannassa on puucee.

Mökin varaukset

Quartermaster Sanna p. 040 410 3456