KymlRt ry:n sääntömääräinen kokous pidettiin Wanhan Veteraanin messissä torstai-iltana 17.11.2022. Paikalle oli saapunut 26 jäsentä. Kokouksen avasi klo 18.00 varapuheenjohtaja Sami Aho. Aluksi pidettiin hiljainen hetki poisnukkuneiden muistoksi, muun muassa perustajajäsen Teemu Suur-Näkki. Kokouksen puheenjohtajaksi valittiin Asko Laurila ja hänen komennossaan mentiin kokous läpi tehokkaasti. Kokouksessa esiteltiin/päätettiin seuraavat asiat: Ensi vuoden toimintasuunnitelma, vuoden 2023 jäsenmaksu edelleen 37€, vuoden 2023 talousarvio (tällä hetkellä yhdistyksen tilillä yli 5600€). Henkilövalinnat: puheenjohtajana jatkaa Aki Laasonen, hallituksessa oli neljä erovuoroista: J.Aho, T.Kivinen, M.Laakso ja A.Reijo. Heidän tilalleen valittiin: Jaakko Aho, Juha Kaaro, Martti Laakso ja Ari Reijo. Jäsenien toimikausi on kaksi vuotta. Vuosittain valittaviksi varajäseniksi valittiin: Jukka Hämäläinen, Susanna Lindemark ja Pekka Ristola. Yhdistyksen toiminnantarkastajaksi valittiin Mikko Räinä ja hänen varalle Matti Rantakari. Puheenjohtaja päätti kokouksen klo 18.25.

Kokouksen jälkeen kuultiin kriisinhallintaveteraani Arto Pakkasen (ylin kuva) kokemuksia Afganistanin operaatiosta 2010-luvulta. Näytillä oli myös hänen kuvaamaansa materiaalia operaation ajalta. Valokuvat Terho Ahosen käsialaa.