KYMENLAAKSON RAUHANTURVAAJAT

– LIITY MUKAVAAN PORUKKAAN!

Kymenlaakson Rauhanturvaajat on kaikkien kymenlaaksolaisten rauhanturvaajien/kriisinhallintaveteraarien oma yhdistys. Tarjoamme jäsenillemme monipuolista toimintaa.

Toimintaa

Korona on kyykyttänyt toimintaamme kahden vuoden ajan, mutta tästä on noustu normaalille tasolle. Vielä vuosi sitten oltiin varovaisia osallistumaan museoretkelle, mikä peruuntui osallistujien puuttuessa ja kevät tapahtumakin oli vajaamiehityksellä. Tällä hetkellä tehdään se mikä pystytään, esim. kaikkien krihaveteraanien yhteinen museo, Wanha Veteraani Haminassa on ollut avoinna koko ajan. Talvikaudella hieman hidastetaan, ja samalla valmistaudutaan uuteen näyttelyyn, joka avautuu toukokuun alussa 2024, perusnäyttelyn rinnalle uusi Suomen Rannikkotykistö näyttely.

Hyviä kavereita

Rauhanturvaajia yhdistää palveluskokemus kriisialueilla. Omaa kokemusta voi peilata muiden kokemuksia kuuntelemalla ja päinvastoin. Vertaisverkkoon kannattaa tulla mukaan. Meitä jäseniä on  yli 325!

Liittyminen on yksinkertaista

Klikkaa linkkiä ja täytä sähköinen lomake. Kokonaisjäsenmaksu vuonna 2023 on varsinaiselta jäseneltä 37 € sisältäen KymlRT:n jäsenyyden, Rauhanturvaajaliiton osuuden sekä laadukkaan 6 x vuodessa ilmestyvän Rauhanturvaaja-lehden tilausmaksun. HUOM!! Parhaillaan rauhanturvaamispalveluksessa toimiva voi liittyä yhdistyksen Toimialuejäseneksi, jolloin kuluva kalenterivuosi kustantaa pyöreät 0 €!

Tervetuloa joukkoon mukavaan!

Psst: Voit seurata somekeskustelujamme myös nimeämme kantavassa facebook-ryhmässä.

Vertaisukipuhelin  0800 176981

Yhdistyksessä on kaksi vetraani ja vertaistukihenkilöä, Sami Aho sami.aho.kymlrt@gmail.comTel:0407439026 ja Bengt Brinkas Tel: 0405721544 , joiden puoleen voit ensi kädessä kääntyä luottamuksella kaikissa asioissa, kuten miten hakeutua maksuttoman avun piiriin, tai muuten vain ensiapua kuinka toimitaan jatkossa.

Vertaistukipuhelin on valtakunnallinen ympäri vuorokauden päivystävä puhelin, johon voi soittaa aina. Jokaisella tukipuhelimeen vastaavalla on kriisinhallintakokemusta. Puhumme samaa kieltä eikä kaveria jätetä missään vaiheessa. Puhelu on maksuton, vaikka yöllä.

”Veteraanitukeen sisältyy vertais- ja muu tuki rauhanturvaajille ja heidän läheisilleen sekä tuki sotiemme veteraaneille.”

TAPAHTUMAT

Valitse kategoria:

LIITY RAUHANTURVAAJALIITON JÄSENEKSI

Valitse paikallisyhdistys johon haluat liittyä ja täytä jäsenlomake jo tänään.

Suomen Rauhanturvaajaliitto
SUOMEN