Kymenlaakson Rauhanturvaajat ry

KYMENLAAKSON RAUHANTURVAAJAT

– LIITY MUKAVAAN PORUKKAAN!

Kymenlaakson Rauhanturvaajat on kaikkien kymenlaaksolaisten rauhanturvaajien/kriisinhallintaveteraarien oma yhdistys. Tarjoamme jäsenillemme monipuolista toimintaa.

Toimintaa

Nyt korona on kyykyttänyt toimintaamme, mutta tästäkin noustaan vielä. Kuitenkin myös korona-aikana tehdään se mikä pystytään, esim. kaikkien krihaveteraanien yhteinen museo, Wanha Veteraani Haminassa on ollut avoinna koko korona-ajan. Talvikausi huilataan ja samalla valmistaudutaan uuteen näyttelyyn, joka avautuu maaliskuussa 2021, perusnäyttelyn rinnalla kadettikoulutus Suomessa 200 vuotta!

Hyviä kavereita

Rauhanturvaajia yhdistää palveluskokemus kriisialueilla. Omaa kokemusta voi peilata muiden kokemuksia kuuntelemalla ja päinvastoin. Vertaisverkkoon kannattaa tulla mukaan. Meitä jäseniä on  yli 350!

Liittyminen on yksinkertaista

Klikkaa linkkiä ja täytä sähköinen lomake. Kokonaisjäsenmaksu vuonna 2021 on varsinaiselta jäseneltä 37 € sisältäen KymlRT:n jäsenyyden, Rauhanturvaajaliiton osuuden sekä laadukkaan 6 x vuodessa ilmestyvän Rauhanturvaaja-lehden tilausmaksun. HUOM!! Parhaillaan rauhanturvaamispalveluksessa toimiva voi liittyä yhdistyksen Toimialuejäseneksi, jolloin kuluva kalenterivuosi kustantaa pyöreät 0 €!

Tervetuloa joukkoon mukavaan!

Psst: Voit seurata somekeskustelujamme myös nimeämme kantavassa facebook-ryhmässä.

Tukipuhelin 020 7698 111

Älä jää asioiden kanssa yksin. Jokaisella tukipuhelimeen vastaavalla on kriisinhallintakokemusta. Puhumme samaa kieltä eikä kaveria edelleenkään jätetä!

TAPAHTUMAT

Valitse kategoria:

LIITY RAUHANTURVAAJALIITON JÄSENEKSI

Valitse paikallisyhdistys johon haluat liittyä ja täytä jäsenlomake jo tänään.

Suomen Rauhanturvaajaliitto
SUOMEN