Kymenlaakson Rauhanturvaajat ry:n sääntömääräinen syyskokous pidettiin kahvittelujen kera 19.10.2021 Haminassa Wanhassa Veteraanissa. Puheenjohtaja toimi Teemu Suur-Näkki. Kokouksessa käsiteltiin sääntömääräiset syyskokousasiat. Rauhanturvaajia oli paikalla 24.

Ensi vuoden hallitukseen valittiin: Puheenjohtajana jatkaa Aki Laasonen, hallituksen jäseniksi kausiksi 2022-2023 valittiin: Sami Aho, Tero Seppälä, Pekka Toivari, Vesa Raussi. Hallituksessa jatkavat kauden 2022: Tiina Kivinen, Ari Reijo, Martti Laakso ja Jaakko Aho (S.Lindemarkin sijalla). Varajäsenet kaudeksi 2022 ovat Susanna Lindemark, Pekka Ristola ja Matti Rantakari.

Tilaisuudessa palkittiin Vesa Raussi Suomen Rauhanturvaajaliiton kultaisella ansiomerkillä ja Pauli Ollikka pronssisella ansiomerkillä. Paljon onnea Vesalle ja Paulille!

Terho Ahosta muistettiin tasasyntymäpäivän johdosta yhdistyksemme ensimmäisellä standaarilla ja solmioneulalla. Lämpimät onnittelut Terholle!

Kokouksen jälkeen kansanedustaja Ville Kaunisto (Kok.) esitelmöi aiheesta ”Kriisinhallintaa nyt ja tulevaisuudessa”. Ville Kaunisto on puolueensa edustaja eduskunnan kriisinhallinnan parlamentaarisessa komiteassa. Kansanedustajalle kiitokset mielenkiintoisesta, ajattelemisen aihetta antaneesta esitelmästä.