Tervetuloa Puolustusvoimien Itsenäisyyspäivän paraatiin 6.12.2022 alkaen klo 09.00

Paraati järjestetään tänä vuonna Haminassa, johon on ilmoittautunut 25. Kymenlaakson Rauhanturvaajien kovakuntoisinta jäsentä, loput apujoukot tulevat  Suur-Savosta ja Helsingin rt.yhdistyksistä

Yhteisharjoitukset (koko paraatijoukko) 5.12, johon toivotaan runsasta osanottoa varsinkin Kymenlaaksolaisista. Kokoontuminen klo 10.00 mennessä Wanhan Veteraanin piha, Kadettikoulunkatu 7. Hamina

6.12 kokoontuminen Wanhan Veteraanin piha klo 09.30 mennessä, jossa käskynjako . Harjoitusmarssi kohti ryhmittymistä varuskunta-alueelle. Paraatijoukot marssivat Kirkkojärven rantatietä kohti urheilukentää, jossa on paraatikatselmus. Takaisin samaa reittiä Kadettikoulunkadulle, mihin liittyvät motorisoidut osastot. Vastaanottokoroke RUK:n kohdalla. Raatihuoneen torilta käännytään Maariankadulle ja Sibeliuskadulle.

Varustus on sään mukainen ja lämmin. Baretti johon voi lisätä mustat korvasuojat. Tumma kaulahuivi ei valkoinen tai sininen, Tumma (tumman sinininen tai musta) päällystakki ei pusero. Mustat housut, voi olla esim.softshell. Mustat jalkineet voivat olla esim.nastakengät. Mustat sormikkaat. Kunniamerkit päällystakin päällä. Ei asetta.

Paraatipäivänä sankoin joukoin kannustamaan Kadettikoulunkadulle!