Keski-Suomen Rauhanturvaajat ry

KESKI-SUOMEN RAUHANTURVAAJAT

– TULE MUKAAN TOIMINTAAN!

.DDDi,,Keski-Suomen Rauhanturvaajat on kaikkien keskisuomalaisten rauhanturvaajien/kriisinhallintaveteraanien oma yhdistys.

Tarjoamme jäsenillemme monipuolista toimintaa ja vierailuja kiinnostaviin kohteisiin.

Toimintaan kuuluu myös ammunta sekä kiinnostavat luennoitsijat.

Toimintaa

Toimintaa on monenlaista. Liikunnallista yhteisoloa (esim. keilailu, sotilasmarssit, laskuvarjohypyt, frisbeegolf, biljardikisa..). Fiksuja luennoitsijoita messi-illoissa ja saunailtoja. Pyrimme aina kehittämään monipuolista toimintaa. Toimintaan ei pakoteta – saat itse valita mikä itseäsi kiinnostaa tai voit tehdä kiinnostavasta asiasta aloitteen ja kerätä kavereita mukaan.

Hyviä kavereita

Rauhanturvaajia yhdistää palveluskokemus kriisialueilla. Omaa kokemusta voi peilata muiden kokemuksia kuuntelemalla ja päinvastoin. Vertaisverkkoon kannattaa tulla mukaan. Meitä keskisuomalaisia jäseniä on jo yli 300

Liittyminen on yksinkertaista

Klikkaa linkkiä ja täytä sähköinen lomake. Kokonaisjäsenmaksu vuonna 2023 on varsinaiselta jäseneltä 36 € sisältäen Keski-Suomen rauhanturvaajien jäsenyyden, Rauhanturvaajaliiton osuuden sekä laadukkaan 6 x vuodessa ilmestyvän Rauhanturvaaja-lehden tilausmaksun. Vain digilehti 31€/vuosi

HUOM!! Parhaillaan rauhanturvaamispalveluksessa toimiva voi liittyä yhdistyksen Toimialuejäseneksi, jolloin kuluva kalenterivuosi kustantaa pyöreät 0 €!.

Tervetuloa joukkoon mukavaan!

Psst: Voit seurata somekeskustelujamme myös nimeämme kantavassa facebook-ryhmässä.

Tukipuhelin 0800-176981

Puhelut ilmaisia! Älä epäröi

Älä jää asioiden kanssa yksin. Jokaisella tukipuhelimeen vastaavalla on kriisinhallintakokemusta. Puhumme samaa kieltä eikä kaveria edelleenkään jätetä!

TAPAHTUMAT

Valitse kategoria:

LIITY RAUHANTURVAAJALIITON JÄSENEKSI

Valitse paikallisyhdistys johon haluat liittyä ja täytä jäsenlomake jo tänään.

OTA YHTEYTTÄ

Suomen Rauhanturvaajaliitto