Suomen Rauhanturvaajaliitto hakee kriisinhallintatehtävissä palvelleita naissotilaita kertomaan kokemuksistaan Uudenmaan aluetoimiston naisten vapaaehtoisen asepalveluksen valintatilaisuuksien jälkeen pidettävään etäkokoukseen.

Hakijoille järjestetään huhtikuun lopussa etäkokous, jossa he voivat esittää kysymyksiä kriisinhallintatehtävissä palvelleille. Hakijat ovat voineet tutustua hakeutumisen yhteydessä videoon, jossa monipuolista kokemusta omaavat kriisinhallintaveteraanit vastaavat yleisimpiin kysymyksiin, kuten: Mikä sai sinut hakemaan? Mikä on jäänyt päällimmäisenä mieleen? Minkä takia erityisesti naissotilaiden työpanosta tarvitaan maailmalla?

Me tarvitsemme sinun panostasi tukemaan näiden tulevaisuuden kriisinhallintaveteraanien rekrytointia! Voit halutessasi toimia tilaisuudessa etunimelläsi.

Mikäli kiinnostuit, niin ilmoita halukkuutesi ja operaatiokokemuksesi Maanpuolustuskoulutuksen KRIHA -koulutuspäällikölle, Joonas Serginille: joonas.sergin@mpk.fi tai Suomen Rauhanturvaajaliiton hallituksen jäsenelle Petri Hortolle: petri.horto@rauhanturvaajaliitto.fi