Rauhanturvaaja-lehden verkkosivut ovat uudistuneet. Jatkossa uusilla sivuilla julkaistaan ilmaiseksi osa lehden sisällöistä ja tarjotaan tilaajille kokonainen näköislehti, jota voi lukea esimerkiksi tietokoneen näytöltä tai tabletilta. Uudet sivut toimivat osoitteessa www.rauhanturvaajaliitto.fi/rauhanturvaajalehti/.

Ensimmäisen näköislehden julkaisun kunniaksi Rauhanturvaajaliitto tarjoaa kesäkuun lehden luettavaksi kaikille ilmaisena näköislehtenä. Lehden sivuilla on juttuja mm. Afganistanin operaation päättämisestä ja vastaus siihen, miten elokuvaohjaaja Tuukka Temonen liittyy sotilaalliseen kriisinhallintaan. Uuteen näköislehteen pääset tästä.

Rauhanturvaaja -lehti on kuusi kertaa vuodessa ilmestyvä liiton jäsenlehti, jonka kautta voit seurata kriisinhallinnan ajankohtaisia asioita ja muun muassa kiinnostavia aiheeseen liittyviä henkilöjuttuja. Lehti toimii myös jäsenyhdistysten säännöllisenä viestintäkanavana.

Näköislehti on vastedes Rauhanturvaaja-lehden tilaajille ilmainen. Tilaajat pääsevät kirjautumaan näköislehteen henkilökohtaisen Membook-tunnuksen avulla.

Mikäli olet jäsen, mutta et ole lehden tilaaja, voit tilata loppuvuoden näköislehdet nyt kampanjahintaan kahdeksalla eurolla (8 €). Lähitulevaisuudessa Rauhanturvaajaliiton jäsenille tarjotaan myös mahdollisuus tilata halutessaan ainoastaan sähköinen näköislehti. Näköislehteen ja tilaukseen liittyvät kysymykset tiedustelut voi lähettää osoitteeseen toimisto@rauhanturvaajaliitto.fi.

Lehden vanhat sivut osoitteessa www.rauhanturvaajalehti.fi poistuvat alkusyksyn aikana.

Liiton sähköisen viestinnän projekti päätökseen

Rauhanturvaaja–lehden sivujen ja näköislehden uudistamisen myötä liiton sähköisen viestinnän projekti saatiin onnistuneesti valmiiksi. Projektin myötä liiton hallintotyökaluja on nykyaikaistettu ja jäsenyhdistyksille kyetään tarjoamaan entistä parempia palveluja. Projektiin ovat kuuluneet seuraavat kokonaisuudet:

Liiton toimisto-ohjelmistojen uudistaminen (Microsoft 365)
 – Etäkokousjärjestelyjen kehittäminen
Paperittomaan hallintoon siirtyminen