Varsinais-Suomen Sinibaretit

– tule mukaan toimintaan!

Varsinais-Suomen Sinibaretit ry on kaikkien varsinais-suomalaisten kriisinhallintaveteraanien yhdistys, joka on toiminut Turussa jo vuodesta 1969 lähtien.

Yhdistyksen messi-ilta ja kevätkokous

torstaina 11.4. klo 18 Heikkilän sotilaskodissa

Sääntömääräiset asiat: toimintakertomus ja tilinpäätös
vuodesta 2023 sekä sääntömuutosesitys esitettäväksi
vuosikokoukselle.

Sääntömuutosesitys

Yhdistystiedote 4/23

Toimintaa

Toimintamme noudattelee varsin pitkälle vanhoja hyväksi havaittuja perinteitä. Vertaistuki kriisinhallintaveteraaneille, avustustoiminta sotiemme veteraaneille, kuukausittaiset messi-illat, erilaiset talkoot, ammunnat, retket ja tutustumiskäynnit, osallistuminen vapaaehtoiseen maanpuolustuskoulutukseen ja kansainväliseen toimintaan muodostavat toimintamme rungon. Olemme avoimia myös uusille ideoille. Mitä sinä haluaisit yhdessä tehtävän?

Kavereita ja mielekästä tekemistä

Eri toimintamuodoistamme voit löytää uusia kavereita sekä mielekästä tekemistä itsellesi. Yhdistyksessämme on n. 360 jäsentä, pääasiassa eri puolilta Varsinais-Suomea, yksittäisiä jäseniämme asuu myös Suomen rajojen ulkopuolella.

Liittyminen on yksinkertaista

Klikkaa linkkiä ja täytä sähköinen lomake. Kokonaisjäsenmaksu vuonna 2023 on varsinaiselta jäseneltä 39 € sisältäen VSuoSb:n jäsenyyden, Rauhanturvaajaliiton osuuden sekä laadukkaan 6 x vuodessa ilmestyvän Rauhanturvaaja-lehden tilausmaksun. Yli 85-vuotiaat jäsenemme on vapautettu jäsenmaksusta.HUOM!! Parhaillaan rauhanturvaamispalveluksessa toimiva voi liittyä yhdistyksen Toimialuejäseneksi, jolloin liittymisvuosi sekä sitä seuraava kalenterivuosi kustantaa pyöreät 0 €!

Tervetuloa joukkoon mukavaan!

Tukipuhelin 020 7698 111

Älä jää asioiden kanssa yksin. Jokaisella Rauhanturvaajaliiton tukipuhelimeen vastaavalla on kriisinhallintakokemusta. Puhumme samaa kieltä eikä kaveria edelleenkään jätetä!

TAPAHTUMAT

Valitse kategoria:

LIITY RAUHANTURVAAJALIITON JÄSENEKSI

Valitse paikallisyhdistys johon haluat liittyä ja täytä jäsenlomake jo tänään.

Suomen Rauhanturvaajaliitto
SUOMEN