Pe 6.11. klo 18.00 Yhdistyksen kevät- ja syyskokous sekä saunailta

Yhdistyksen kevät- ja syyskokous sekä saunailta pe 6.11. klo 18.00

H.Liljeroosin saunatilat, Kehräsaari, Tampere

Kokouskutsu: Sääntömääräinen kevätkokous

Pirkanmaan Rauhanturvaajat ry:n sääntömääräinen kevätkokous pidetään perjantaina 6.11.2020 klo 18.00 paikkana H.Liljeroos Oy:n saunatilat, Kehräsaari, Tampere.  Kokouksessa käsitellään kunniajäseneksi kutsuminen sekä yhdistyksen sääntöjen määräämät asiat mukaan lukien tilinpäätöksen vahvistaminen sekä vastuuvapauden myöntäminen hallitukselle ja muille tilivelvollisille.

Tervetuloa!

Kokouskutsu: Sääntömääräinen syyskokous

Pirkanmaan Rauhanturvaajat ry:n sääntömääräinen syyskokous pidetään perjantaina 6.11.2020 klo 18.30 (kevätkokouksen päätyttyä) paikkana H.Liljeroos Oy:n saunatilat, Kehräsaari, Tampere. Kokouksessa käsitellään yhdistyksen sääntöjen määräämät asiat, mm. hallituksen ja toiminnantarkastajien valinta uudelle toimikaudelle, yhdistyksen sääntöjen muutos (muutos kokouskutsun toimittamisessa sekä muutos tiedotuksesta).

Kokouksen jälkeen järjestetään yhdistyksen saunailta samoissa tiloissa. Tarjolla on pientä purtavaa, juomaa hyvässä seurassa. Nyt innokkaasti mukaan tutustumaan yhdistyksen toimintaan ja tuomaan omia ideoita toimintamme kehittämiseksi.

Tervetuloa

Tapahtumatiedot: