Pirkanmaan Rauhanturvaajat ry

PIRKANMAAN RAUHANTURVAAJAT

– TULE MUKAAN TOIMINTAAN!

Pirkanmaan Rauhanturvaajat on kaikkien pirkanmaalaisten rauhanturvaajien/kriisinhallintaveteraanien oma yhdistys. Tarjoamme jäsenillemme monipuolista toimintaa ja vierailuja kiinnostaviin kohteisiin.

Toimintaa

Toimintaa on monenlaista. Liikunnallista yhteisoloa (esim keilailu, frisbeegolf, biljardikisa..), hienoja talkoohetkiä esimerkiksi liikenteenohjaajina ralleissa tai elokuvan filmauksissa. Fiksuja luennoitsijoita messi-illoissa ja saunailtoja. Pyrimme aina kehittämään monipuolista toimintaa. Toimintaan ei pakoteta – saat itse valita mikä itseäsi kiinnostaa.

Hyviä kavereita

Rauhanturvaajia yhdistää palveluskokemus kriisialueilla. Omaa kokemusta voi peilata muiden kokemuksia kuuntelemalla ja päinvastoin. Vertaisverkkoon kannattaa tulla mukaan. Meitä pirkanmaalaisia jäseniä on jo n.500!

Liittyminen on yksinkertaista

Klikkaa linkkiä ja täytä sähköinen lomake. HUOM!! Parhaillaan rauhanturvaamispalveluksessa toimiva voi liittyä yhdistyksen Toimialuejäseneksi, jolloin kuluva kalenterivuosi kustantaa pyöreät 0 €!

Tervetuloa joukkoon mukavaan!

Psst: Voit seurata somekeskustelujamme myös nimeämme kantavassa facebook-ryhmässä.

Tukipuhelin 0800 176 981

Älä jää asioiden kanssa yksin. Jokaisella tukipuhelimeen vastaavalla on kriisinhallintakokemusta. Puhumme samaa kieltä eikä kaveria edelleenkään jätetä!

TIEDOTTEET

TAPAHTUMAT

Valitse kategoria:

LIITY RAUHANTURVAAJALIITON JÄSENEKSI

Haluatko liittyä Pirkanmaan Rauhanturvaajien jäseneksi? Napsauta alta ja laitetaan asia vireille.

Suomen Rauhanturvaajaliitto
SUOMEN