Lapin Rauhanturvaajat on rauhanturvaaja- ja kriisinhallintaveteraanien yhdistys, jonka tarkoituksena on toimia lappilaisten rauhanturva- ja kriisinhallintaoperaatioissa palvelleiden yhdyssiteenä ja edunvalvojana.

Lapin Rauhanturvaajat ry yhdistää kansainvälisissä kriisinhallinta- ja rauhanturvaoperaatioissa palvelleita sotilasarvoon, ikään ja sukupuoleen katsomatta. Kuulumme Suomen Rauhanturvaajaliittoon ja meillä on noin 200 jäsentä ympäri Lappia.

Hyviä kavereita

Rauhanturvaajia yhdistää palveluskokemus kriisialueilla. Omaa kokemusta voi peilata muiden kokemuksia kuuntelemalla ja päinvastoin. Vertaisverkkoon kannattaa tulla mukaan.

Liittyminen on yksinkertaista

Klikkaa  ja täytä sähköinen lomake. Kokonaisjäsenmaksu vuonna  on varsinaiselta jäseneltä 39 € sisältäen kuusi kertaa vuodessa ilmestyvän Rauhanturvaaja-lehden tilausmaksun. Parhaillaan rauhanturvaamispalveluksessa toimiva voi liittyä yhdistyksen Toimialuejäseneksi, jolloin kuluva kalenterivuosi kustantaa pyöreät 0 €! Voit liittyä mukaan täällä

Tervetuloa joukkoon mukavaan!

Psst: Voit seurata somekeskustelujamme myös nimeämme kantavassa facebook-ryhmässä täällä

Tukipuhelin 020 7698 111

Älä jää asioiden kanssa yksin. Jokaisella tukipuhelimeen vastaavalla on kriisinhallintakokemusta. Puhumme samaa kieltä eikä kaveria edelleenkään jätetä!