Rauhanturvaaja-lehden 4/2021 kansi

Lehden sivuilla haastattelussa mm. Porin prikaatin tuore komentaja, eversti Vesa Valtonen. Maaahanmuuttoviraston sektorijohtaja Kimmo Lehto kirjoittaa yliössään siirtolaisuudesta ja pakolaisuudesta. Libanonin UNIFIL-operaatiosta esitellään rauhanturvaajien tekemää sotilaallista yhteistyötä Libanonin armeijan kanssa.

Rauhanturvaaja -lehti on kuusi kertaa vuodessa ilmestyvä liiton jäsenlehti, jonka kautta voit seurata kriisinhallinnan ajankohtaisia asioita ja muun muassa kiinnostavia aiheeseen liittyviä henkilöjuttuja. Lehti toimii myös jäsenyhdistysten säännöllisenä viestintäkanavana. Lehdestä julkaistaan paperiversion lisäksi sähköinen näköislehti ja se on Rauhanturvaaja-lehden tilaajille ilmainen.

Näköislehteen ja tilaukseen liittyvät kysymykset tiedustelut voi lähettää osoitteeseen toimisto@rauhanturvaajaliitto.fi.