Voimaa vertaisuudesta, kotoisa loma eläkkeellä oleville 14.-16.4.2021

14/04/2021 - 16/04/2021 | 09:00 - 16:00 |

HAEMME OSALLISTUJIA LOMALLE:  Voimaa vertaisuudesta, kotoisa loma eläkkeellä oleville 14.-16.4.2021

Haluatko olla mukana testaamassa uutta lomakonseptiamme yhdessä Tanhuvaaran Urheiluopiston, Eläkeliiton ja Maaseudun Terveys- ja Lomahuollon kanssa? Osallistu kotoisalle lomalle. Tuomme lomaohjelman maksutta kotiisi!

Haemme osallistujia, jotka haluavat testata uutta lomailutapaa kanssamme! Järjestämme virtuaalisesti ohjatun loman, jolle osallistutaan kotona ja kodin lähiympäristössä.

3 päivää kestävä loma on osallistujille ilmainen. Luvassa on monipuolista ohjelmaa, hyvää ruokaa ja vertaistuokioita. Digirespa auttaa lomalaisia virittäytymään lomatunnelmaan. Kehitämme konseptia osallistujien antaman palautteen perusteella. Lomalle osallistumiseen tarvitset älylaitteen, toimivan internet-yhteyden, valmiuden videoyhteyteen sekä sähköpostiosoitteen.

Yhteistyössä Tanhuvaaran Urheiluopisto, Eläkeliitto ry, Maaseuden Terveys- ja Lomahuolto ry ja Suomen Rauhanturvaajaliitto.

Tervetuloa kotoisalle lomalle!

HAKUOHJE

Hakuaika 15.2.-5.3.2021

Täytä hakulomake klikkaamalla tästä:

(jos linkki ei aukea, kopioi osoite selaimesi osoitekenttään)

Noudata hakuohjeita. Loman saaneille lähetetään kutsu 15.3. mennessä. Lomat myönnetään taloudellisin, terveydellisin ja sosiaalisin perustein. Osallistu lomainfoon 8.4. Nauti lomasta!

Pilottiloma on osallistujille maksuton eikä siitä tule karenssia muille MTLH:n lomille. Lomalle osallistumiseen tarvitset älylaitteen, toimivan internet-yhteyden, valmiuden videoyhteyteen sekä sähköpostiosoitteen.

Lisätietoja MTLH ry, sirpa.otava@mtlh.fi. tai timo.ryhanen@rauhanturvaajaliitto.fi. Huom! EI ilmoittautumisia em. sähköpostiosoitteisiin!

Tapahtumatiedot:

Päiväys ja aika