Vertaistuen vapaaehtoisten ideointi- ja koulutusviikonloppu 18.-19.9.21 Hollolassa

18/09/2021 - 19/09/2021 | 11:00 - 14:00 | Siikaniemen kurssikeskus

18.-19.9.2021 Yleinen vertaistukikoulutus ja ideointiviikonloppu kaikille vertaistukitoiminnasta kiinnostuneille. Uusille vertaistukitoiminnasta kiinnostuneille sekä jo vertaistukitoiminnassa mukana oleville tarkoitettu viikonloppu, jossa kerrataan toiminnan periaatteita ja kerrotaan tulevista mahdollisuuksista. Paikka: Siikaniemen kurssikeskus; Siikaniementie 210, 16730 Kutajärvi (Hollola). Ohjelma alkaa 18.9. klo 11 majoittumisella ja päättyy su 19.9. klo 14 mennessä. Tiedustelut ja ilmoittautuminen 18.8. sähköpostilla timo.ryhanen@rauhanturvaajaliitto.fi

Kaikkia koulutuksia koskee seuraava: matkakustannukset korvataan halvimman kulkuneuvon mukaisesti. Kimppakyytejä suositellaan. Kerro ilmoittautuessa, tarvitsetko / voitko tarjota kimppakyytiä, mistä minne. Ilmoita mahdolliset ruoka-aineallergiat. Maksimimäärä kuhunkin koulutukseen on noin 20 henkeä. Ilmoittautumisajan päätyttyä mukaan voidaan ottaa vain poikkeustapauksissa, joten ilmoittaudu ajoissa.

Tapahtumatiedot:

Päiväys ja aika