Suomen Rauhanturvaajaliitto ry:n hankkima asunto-osake Pasilasta (Fredikanterassi 3 C) on tarkoitettu ensisijaisesti liiton hallinnon ja vertaistuen käyttöön.

Huoneisto voidaan luovuttaa myös lyhyiksi ajanjaksoiksi vapaa-ajan majoituskäyttöön käyttökustannusten korvausta vastaan jäsenetuna kaikille Liiton jäsenyhdistysten varsinaisille jäsenille. Varaajan tulee olla yksi majoittujista. Tämä palvelu ja jäsenetu on nyt pilottivaiheessa, mikä tarkoittaa, että käytännöt ja käyttösäännöt voivat vielä muuttua.

Huoneisto on varattavissa kunkin kalenterikuukauden lopussa seuraavan kahden kuukauden ajanjakson osalta.

Vapaa-ajan käytöstä perittävät korvaukset ovat:

• perjantai klo 16.00 – maanantai klo 12.00 yhteensä 150€
  • maanantai klo 16.00 – keskiviikko klo 12.00 yhteensä 100€
  • keskiviikko klo 16.00 – perjantai klo 12.00 yhteensä 100€
  • yksittäinen yö 60€

Huoneistosta löytyvät kokoustilat sekä nukkumapaikat seitsemälle henkilölle. Asunto on varustettu TV:llä, jota voi käyttää näyttönä kokouksissa.

Varauksen voit tehdä lähettämällä postia osoitteeseen toimisto@rauhanturvaajaliitto.fi

Varauskalenteri